Hörmətli Müştərilər!
Əgər məhsulu aldıqdan sonra, nədənsə bunun sizə uyğun olmadığını başa düşsəniz və onu geri qaytarmaq və ya dəyişdirmək istəyirsinizsə - hər şey çox sadədir.
Elementi bizə göndərin.
Və ya çatdırılma tariflərinə uyğun olaraq kuryerlərimizin xidmətlərindən istifadə edə bilərsiniz.
Bir əşyanı dəyişdirmək istəyirsinizsə, menecerimizə telefon ilə məlumat verin və biz sizə köməklik göstərəcəyik. Nəzərə alın ki, malların qaytarılması və dəyişdirilməsi, əgər mal istifadə olunmayıbsa, təqdimat və orijinal qablaşdırma qorunub saxlanılıbsa mümkündür.
Bir qüsur tapsanız - sadəcə məhsulu qaytarın və ya dəyişdirin.
Şirkət qüsurun malın müştəriyə təhvil verilməsindən əvvəl və ya bu ana qədər yaranmış səbəblərdən yarandığı barədə ekspert rəyi tələb etmək hüququna malikdir.
Müvafiq keyfiyyətli malları qaytarsanız, malın çatdırılması və kuryer xərcləri ödənilməyəcəkdir.
Qusurlu mallarin qaytarildigi hallarda. Qüsur müştərinin günahı olmadığı halda, çatdırılma xərclərini ödəyəcəyik. Belə bir məhsulu geri qaytararkən, geri göndərmə xərclərinizi kompensasiya edəcəyik
Mallar anbara gəldikdən sonra mütəxəssislərimiz geri qaytarılan malların vəziyyətini və keyfiyyətini yoxlayır. Yoxlamanın nəticələrinə əsasən, istehsal qüsuru təsdiqlənərsə, məhsul sifarişinizdən ləğv ediləcək.
Geri qaytarma müddəti malların anbara çatdığı andan 10 günə qədər davam edə bilər.